��������
1994 - Η Μνήμη διατηρεί τις εντυπώσεις

Η μνήμη διατηρεί ζωηρά τις εντυπώσεις του έργου του, στην πρώτη του εμφάνιση το 1979 στον «Κοχλία» και μετά στον «Πανσέληνο» το 1985.Ήταν τότε  εκείνα τα καλογραμμένα βότσαλα, αστραφτερά στη λευκάδα τους , πίσω τους η προστατευτική θερμή σκιά μιας σανίδας .Κι αργότερα κάποια αντικείμενα  ή νοσταλγικές γωνιές με τη ζεστασιά της  πορφύρας , μέσα σε μια ατμόσφαιρα παραδοσιακής μνήμης
Σήμερα ύστερα από τόσα χρόνια το έργο του Φλέσσα μεταμορφωμένο και ζωντανό προκαλεί έκπληξη. Γιατί αν και διατηρεί τον κρίκο της καλλιγραφικής  εκφοράς , ωστόσο μοιάζει να αγγίζει την τεχνολογία και το αποτέλεσμα των ηλεκτρονικών μέσων. Ο ίδιος βεβαιώνει  ότι δουλεύει με πινέλο και αυγό.
Χαρακτηριστικά του έργου του :  η ένταση και η αντίθεση  των καθαρών χρωμάτων σε μεγάλες και μικρότερες επιφάνειες. «Νεκρές φύσεις»  και  «Γυμνά» . Εκτυφλωτικά γυμνά  με εκείνο το παράξενο κόκκινο φως, που λες κι αναβλύζει μέσα από τη σάρκα. Έπειτα είναι η επιβλητική μονοχρωμία του μπλε, στο σώμα ,  στο πρόσωπο, στα μαλλιά , που μας πηγαίνει στην επιμονή ενός Yβ Κλάϊν  ή ακόμα και στη ματισική μπλε λιτότητα.Τέλος η αίσθηση μιας  έγνοιας που θέλει να διαφυλάξει  την  εικόνα αμόλυντη, με κάθε θυσία, μέσα στο πλεξιγκλάς.
Φεύγοντας  η θεματική  ακρίβεια , η χρωματική ένταση και κείνος ο φωσφορισμός των γυμνών σωμάτων, με ακολουθούν. Νεωτερικός  ρεαλισμός ? Ισως . Η ανανέωση όμως του ύφους  και η επιβεβαίωση του ήθους δεν έχουν ηλικία.

Σοφία Καζάζη
Τχεχνοκριτικός
ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ» Απρίλιος 1994